sobota, 18 stycznia 2014

Bambusowe szydełka z Chin

Jakiś czas temu na eBayu trafiłam na ofertę szydełek bambusowych. Szydełka były śmiesznie tanie, a dodatkowo wysyłka była za darmo. Za komplet 10 szydełek w rozmiarach 3 - 10 mm z wysyłką trzeba było zapłacić 3,5$. Oferta kusząca, ale.. No właśnie po pierwsze to towar z Chin i pytanie, jakie mi się nasunęło,  to czy to cokolwiek będzie warte. Po drugie niepokoiła mnie kwestia wysyłki, czy paczka nie zginie gdzieś po drodze... No ale to za takie pieniądze postanowiłam spróbować.

Paczka pszyszła w 9 dni roboczych (i to w okresie noworocznym!). Szydełka miło mnie zaskoczyły. Są bardzo dobrej jakości. Idealnie wyszlifowane, bardzo dobrze się nimi pracuje. Jedyną obawę mam o dwa najcieńsze szydełka 3mm i 3.5mm - im może przytrafić jakieś złamanie:P W paczce oprócz szydełek znalazłąm obrazek od sprzedającego z podziękowaniem i, co mnie ujęło, ręcznym podpisem. Niby nic, ale... 
Opis - Szydełka bambusowe
  
Generalnie jestem bardzo zadowolona. Z ciekawości sprawdziłam, ile za taki komplet trzeba by zapłacić u nas i jakie było moje zdziwienie, jak znalazłam ofertę tego samego kompletu, tyle że z wysyłką już z Polski za trzy razy więcej. Moje ok. 12zł to dobrze wydane pieniądze:)

Jeśli ktoś zastanawiałby się to polecam, a ja za jakiś czas może skuszę się jeszcze na zakup kompletu drutów bambusowych...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz