wtorek, 16 lutego 2016

Czpka dla niemowlaka - bonetka - sesje fotograficzne / Newborn hat

Dziś powrót szydełka:)

Dwie czapeczki dla maluchów idealne na sesje fotograficzne.

Pierwsza klasyczna z pomponem, ale z ciekawym splotem szydełkowym. Zrobiona według tutoriala na YT - KLIK

Wprowadziłam dwa kolory i nie wykończałam jak na filmie, zostawiłam falbankowy brzeg. Dodałam też warkocz z maleńkim pomponikiem.

Czapka dla niemowlaka z pomponem

Druga to tzw. czapka bonetka. Mi kojarzy się trochę z nakryciami głowy z "Domku na prerii". 


 Wykonanie jest dziecinnie proste i robi się na prawdę szybko. Po wydzierganiu nie wygląda może efektownie, zmienia się to jak się założy ją na jakiegoś modela:) Tworzy się wtedy charakterystyczny czubek. U mnie w roli modela debiutuje miś:)



Czapka wykonana według kolejnego tutoriala z tego samego kanału na YT - KLIK.
Polecam zarówno kanał,  jak i bloga (http://naukaszydelkowania.blogspot.com/), bardzo szczegółowe instrukcje i fajne projekty:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz